Technische Dienst & Service-abonnementen

Alle koffieautomaten vertonen natuurlijk wel eens een storing, zelfs die van CinC. En …….. bonenautomaten storen vaker dan instant koffieautomaten, ook dat is nou eenmaal een feit. Vandaar dat u, als klant van CinC, kunt rekenen op een zeer vakkundige en adequate Technische dienst voor het snel en vakkundig verhelpen van eventuele storingen.

Alhoewel er andere partijen zijn die u willen laten geloven dat zij gratis service geven is dat natuurlijk niet zo. Op de een of andere manier krijgt u de rekening van de ‘gratis’ service gepresenteerd. Service is nu eenmaal nooit gratis (zelfs niet bij CinC), de onderdelen moeten ingekocht worden en een monteur verdient graag zijn salaris.

CinC luistert goed naar de wensen van haar klanten en daarom bieden wij verschillende mogelijkheden om de service te “verzekeren”. CinC is daar heel open en eerlijk in.

U kunt eenvoudig de keuze maken die u het meest aantrekkelijk vindt.

  • Een All-In abonnement waarin alle kosten voor onderdelen, voorrijkosten en arbeidsloon worden afgedekt. Met dit abonnement heeft u dus nooit onverwachte kosten.
  • Een onderdelen/arbeidsloon abonnement. U betaalt nooit voor de benodigde onderdelen of het arbeidsloon. Alle vooraf onbekende kosten zijn dus afgedekt. In geval van een storing betaalt u alleen de kosten voor het voorrijden, u weet dus precies waar u aan toe bent, wel zo helder!
  • U kiest voor de ingrediënten prijslijst +. Hier worden geen service en reparatiekosten in rekening gebracht.

Calamiteiten daargelaten is uw storing binnen 1 werkdag verholpen.

Geen koffieapparaat van CinC maar wel ingrediëntenklant? Ook dan kunnen wij in de meeste gevallen de service verlenen op uw apparatuur. De accountmanager in uw regio kan u daar meer over vertellen.

Heeft u vragen of opmerkingen vul het contact formulier in of bel 088 – 2 101 120.